mMedica – system dla przychodni
mMedica to rozwiązanie, które zaspokoi potrzeby zarówno tych, dla których głównym zadaniem, jakie ma realizować program, są rozliczenia z NFZ, jak i tych, którzy na pierwszym miejscu stawiają przyspieszenie i wspomaganie obsługi pacjenta oraz tworzenie dokumentacji medycznej.
Dedykowany jest dla:
- Sieci przychodni
- Grupie przychodni
- Dużej lub małej przychodni
- Kilku gabinetów
- Pojedynczego gabinetu
Moduły/Funkcje – zinformatyzowane obszary działalności przychodni
Zestaw wdrażanych modułów i funkcjonalności zależy od prowadzonej działalności oraz wielkości jednostki. Poniżej prezentujemy możliwości i korzyści wynikające z posiadania tego systemu:
- zapewnia pełne rozliczanie z NFZ
- wspomaga i przyśpiesza obsługę pacjenta
- obsługuje pełną komunikację z NFZ – automatyczne przesyłanie i odbieranie danych, import słowników udostępnianych przez NFZ, obsługa korekt zarówno za rok bieżący, jak i poprzedni.
- pozwala na rozbudowę programu przy zachowaniu zarówno zgromadzonych danych, jak i pieniędzy wydanych na zakup poprzednich wersji – rozbudowa w formie rozszerzeń, a nie zakupu nowych programów
- gwarantuje płynne przejście z Pakietu Świadczeniodawcy – przeniesienie danych, zarówno z roku bieżącego jak i poprzedniego.
- nie narzuca zmiany sposobu pracy przy jednoczesnym otwarciu nowych możliwości
- dostosowuje się do potrzeb – możliwość wyboru odpowiedniej wersji aplikacji
- zapewnia bezpieczeństwo zgromadzonych danych – tworzenie kopii zapasowych oraz możliwość odtwarzania bazy na podstawie danych zgromadzonych w NFZ
- pozwala zachować ciągłość rozliczeń – kontrola limitów, poprawne sprawozdania zbiorcze z uwzględnieniem wszystkich pozycji od początku obowiązywania umowy
- obsługuje funkcje związane z systemem RUM (centralny słownik personelu, karty elektroniczne, kupony)
- zabezpiecza przed przesłaniem raportu za ten sam okres z Pakietu Świadczeniodawcy i mMedici
- korzysta z wydajnej i bezpłatnej bazy danych pozwalającej na pracę w dużych instalacjach sieciowych – nawet najprostsza wersja programu może pracować w sieci obsługującej wiele stanowisk.
Schemat poszczególnych rozwiązań
W poniższej tabeli przedstawiamy schematycznie, dla jakiego typu świadczeniodawców przeznaczone są poszczególne rozwiązania – większa liczba czerwonych punktów oznacza lepsze zastosowanie rozwiązania w placówce konkretnego typu.
Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wersjami systemu mMedica dopasowanymi do Twoich indywidualnych potrzeb, prosimy o kontakt.
Dodatkowe moduły
- Stomatologia
- Dane do sprawozdań MZ/GUS
- Raporty pomocnicze
- Baza leków Pharmindex
- Moduł Personalizacyjny
- Moduł Komercyjny
- „Interakcje leków Pharmindex”
- Alternatywne interfejsy użytkownika
- Menedżer eksportów
- eKopia w Chmurze Asseco
- Xpress Scan
- eRejestracja
- eWyniki
- AsystentMD
- EDM
- Moduł Integracji Urządzeń Diagnostycznych
- Moduł Hospitalizacje 1-go dnia
mMedica w chmurze
Moduł eKopia szyfruje i zapisuje kopie bezpieczeństwa bazy mMedica w Centrum Przetwarzania Danych (CPD) Asseco. eKopia w Chmurze Asseco to:
- Bezpieczny sposób przechowywania danych dla wszystkich użytkowników mMedica.
- Automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa na serwerach CPD Asseco.
- Autonomiczna aplikacja zapewniająca niezawodne i stabilne działanie.
- Uniwersalny mechanizm umożliwiający wykonywanie kopi bezpieczeństwa różnych danych.
- Bardzo proste uruchomienie i konfiguracja.
- Zaawansowany system zabezpieczenia i szyfrowania danych.
- Zaawansowany system zabezpieczenia i szyfrowania danych.