XII Podkarpacka Konferencja Biur Rachunkowych

XII Podkarpacka Konferencja Biur Rachunkowych to zbiór praktycznej wiedzy z obszarów księgowych oraz technologicznych wpływających na jakość i bezpieczeństwo współpracy z przedsiębiorcami.

Gdzie i kiedy?
HOTEL RZESZÓW – Al. J. Piłsudskiego 44
26 Września 2019
8:30 – 16:00

Celem spotkania jest identyfikacja obecnych obowiązków prawnych oraz rozwiązań IT wspierających i automatyzujących codzienną pracę księgowych. Jest również okazją do wymiany doświadczeń i dyskusji z zaproszonymi ekspertami, aktualizacji wiedzy i poszerzania własnych kompetencji.

Konferencja kierowana jest, do właścicieli i pracowników biur rachunkowych, księgowych i kancelarii podatkowych oraz działów finansowo-księgowych i kadrowych. Uczestnicy wezmą udział w panelach eksperckich oraz warsztatach z wykorzystaniem oprogramowania Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych.

Prelegenci podejmą tematy z obszarów

  • Zmian prawnych
  • Kadr i płac
  • Księgowośći
  • Podatki
  • PPK
  • e-sprawozdań
  • Business Intelligence
  • Bezpieczeństwa IT
  • RODO
  • Dotacji UE
  • Narzędzi do digitalizacji
  • Automatyzacji pracy księgowych


Więcej informacji na stronie konferencji
https://strefa.zetorzeszow.pl/xii-pkbr