Projekty realizowane ze środków UE

Czytaj więcej
Zamknij

Comarch ERP Optima to inteligentne oprogramowanie stworzone dla małych i średnich firm oraz biur rachunkowych i doradców podatkowych. Dostępny jest w wersji stacjonarnej i w chmurze, umożliwiając zarządzanie firmą z dowolnego miejsca. Program oferuje zarządzanie klientami, analizę danych, obsługę sprzedaży, kadrowo-płacową oraz rejestrację czasu pracy. Dzięki szerokiemu zakresowi funkcji wspiera zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi, co zwiększa wydajność pracowników i poprawia wyniki firmy, przyspieszając procesy i oszczędzając czas.

Dzięki możliwości rozbudowy o dodatkowe obszary wraz z rozwojem firmy, Comarch ERP Optima jest najczęściej wdrażanym oprogramowaniem klasy ERP w Polsce, z którego korzysta ponad 75 000 firm z różnych branż.

Rodzaje interfejsu

Wersja standard

Wersja mobilna

Wersja multi

Co wyróżnia system Comarch ERP Optima?

Wykorzystujący sztuczną Inteligencję

Wielomodułowy i przyjazny w obsłudze

Integrujący się z innymi narzędziami IT

Automatyzujący rutynowe zadania

Wspierany aplikacjami mobilnymi

Wielobranżowy – m.in. dla biur rachunkowych

Dbający o bezpieczeństwo i backup danych

Zgodny z najnowszymi przepisami prawnymi

Podstawowe obszary/moduły systemu

Moduł Księgowość w systemie Comarch ERP Optima obsługuje wszystkie formy księgowości, od ryczałtu i książki przychodów i rozchodów (KPiR) po pełną księgowość kontową. Oprogramowanie pozwala na prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i oferuje wszystkie niezbędne funkcje księgowe.

Korzystając z Comarch ERP Optima, masz pewność, że otrzymujesz zaawansowane narzędzie księgowe, które umożliwia wszechstronną analizę kondycji firmy na podstawie danych finansowych i księgowych.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Polska, jako czwarty kraj w UE, wprowadza obowiązek stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych (e-Faktury) dla wszystkich firm. Odpowiedzialność za odbiór, przechowywanie i udostępnianie e-Faktur leży po stronie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Dla większości przedsiębiorstw jest to rewolucyjna zmiana, dlatego systemy Comarch ERP są już teraz przygotowane do wymiany danych z KSeF.

Jeśli posiadasz system Comarch ERP, możesz skorzystać z bezpłatnego okresu wymiany danych z KSeF do 31 października 2025 roku za pomocą rozwiązania Comarch KSeF! Narzędzie to jest wbudowane w Twój system ERP, co sprawia, że komunikacja z Krajowym Systemem e-Faktur jest intuicyjna i ułatwia zarządzanie dokumentacją w Twojej firmie.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Moduł Handel i Magazyn w systemie Comarch ERP Optima integruje funkcjonalności sprzedaży i zarządzania magazynem. Oprócz modułu Faktury, oferuje kompleksową kontrolę nad procesami logistycznymi, co umożliwia efektywne zarządzanie zapasami w firmie.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Program usprawnia obsługę kadrowo-płacową w każdej firmie. Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjom, procesy są zautomatyzowane, co minimalizuje ryzyko błędów podczas operacji. Moduł jest zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia bezproblemowe rozliczenia z ZUS.

Dodatkowo, integracja z systemem e-Deklaracje pozwala na automatyczne wysyłanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Zarządzaj dowolną liczbą rachunków bankowych, monitoruj i rozliczaj dokumenty z preliminarza płatności oraz wiele więcej – dowiedz się, co naprawdę przynosi zysk Twojej firmie.

Każdy zapis kasowy lub bankowy zawiera informację o rodzaju kosztu, jakiego dotyczy. Dzięki modułowi Kasa/Bank możesz na bieżąco śledzić, który typ przychodu faktycznie zwiększa zyski przedsiębiorstwa.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Centralnym elementem oferty oprogramowania dla biur rachunkowych i doradców podatkowych jest Comarch ERP Optima. System ten współpracuje z wieloma zintegrowanymi programami i aplikacjami, które ułatwiają codzienną pracę w obszarze księgowości, kadr, płac oraz finansów. Użytkownicy programu księgowego mogą liczyć na wsparcie zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i w nietypowych sytuacjach, takich jak zapoznawanie się z Krajowym Systemem e-Faktur.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Rozwiązania mobilne w systemie Comarch ERP Optima to zaawansowane narzędzia przeznaczone na smartfony i tablety, które wspierają kluczowe procesy biznesowe, takie jak sprzedaż (SFA), POS, fakturowanie, zarządzanie magazynem, kadrami, pracą przedstawicieli handlowych, serwisem, backupem danych oraz analizy Business Intelligence.

Przygotowane aplikacje mobilne wspierają takie obszary działalności jak: wizyty handlowe, zarządzanie magazynem i pracami serwisowymi, ewidencja czasu pracy i zarządzanie kadrami, inwentaryzacja oraz realizacja transakcji w sklepach stacjonarnych (mPOS).

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Moduł Comarch ERP Optima Analizy BI został stworzony z myślą o właścicielach i menedżerach małych oraz średnich firm, dla których arkusze Excel są już niewystarczające do podejmowania strategicznych decyzji.

Dzięki możliwości analizowania i porównywania danych w module Analizy BI, użytkownicy nie muszą czekać na często długotrwałe raporty, co pozwala na bardziej efektywne działanie. Moduł jest przyjazny dla użytkowników i nie wymaga zaawansowanej wiedzy informatycznej. Dzięki temu każdy może samodzielnie tworzyć zestawienia za pomocą metody “przeciągnij i upuść” (drag&drop), bez konieczności angażowania zespołu IT.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Comarch ERP Optima CRM to moduł, który umożliwia planowanie kanałów kontaktu z klientem, ewidencjonowanie spotkań i rozmów telefonicznych, przydzielanie zadań pracownikom oraz konfigurację skrzynki mailowej.

Dzięki zgromadzonej wiedzy, moduł wspiera prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych i sprzedażowych. Umożliwia szybkie filtrowanie i analizowanie danych, bieżącą kontrolę realizacji zadań oraz dostosowanie działań do potrzeb poszczególnych kontrahentów.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Moduł Skanowanie i odczytywanie faktur w systemie Comarch ERP Optima wykorzystuje technologię OCR (Optical Character Recognition) do rozpoznawania znaków i tekstów z plików graficznych w różnych formatach. Głównym zadaniem OCR jest identyfikacja kluczowych danych biznesowych, takich jak kontrahenci, kwoty, daty i numery dokumentów, z zeskanowanych dokumentów.

W systemie Comarch OCR ten proces realizowany jest za pomocą mechanizmów sztucznej inteligencji, które szybko i precyzyjnie wykonują to zadanie. Rozpoznane dane są następnie automatycznie przenoszone do systemu, na przykład do rejestrów VAT w przypadku faktur lub na listę przyjęć zewnętrznych w przypadku dokumentów magazynowych.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Robotyzacja procesów biznesowych (RPA) w Comarch ERP Optima, czyli inteligentna automatyzacja, pozwala na szybszą i bardziej efektywną pracę z systemem.

Moduły RPA i AI (sztuczna inteligencja) są integralnymi, bezpłatnymi elementami oprogramowania, które działają w kluczowych obszarach takich jak fakturowanie, księgowanie, wymiana danych z bankiem i biurem rachunkowym, komunikacja z klientami oraz windykacja należności.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Po integracji Apfino z Comarch ERP Optima, uzyskasz dostęp do wielu usług finansowych. Dzięki temu, że wszystkie operacje są realizowane w jednym systemie Comarch, zapewniony jest prawidłowy przepływ i zgodność danych, jak również bezpieczeństwo procesów biznesowych.

Apfino to platforma, która umożliwia łatwy dostęp online do szerokiego wachlarza usług finansowych oraz zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Możesz korzystać z jej rozwiązań w dowolnym czasie i miejscu, odwiedzając naszą stronę internetową.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Comarch ERP Optima oferuje moduł Rejestracji Czasu Pracy (Comarch TNA), który jest łatwy w wdrożeniu i umożliwia zarządzanie czasem pracy, delegacjami, urlopami oraz innymi procesami związanymi z pracownikami w firmie.

Pracownicy mogą rejestrować czas pracy za pomocą kart zbliżeniowych, aplikacji mobilnej lub poprzez ręczne deklaracje rozpoczęcia i zakończenia pracy.

Dzięki konfigurowalności, moduł jest w stanie pełnić funkcje dostosowane do specyficznych potrzeb każdej firmy, co czyni go uniwersalnym rozwiązaniem dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw we wszystkich branżach.

Narzędzie to także zapewnia intuicyjny kanał komunikacji do zgłaszania delegacji, urlopów oraz obecności/nieobecności, co usprawnia przepływ informacji w firmie.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Optymalizacja pracy w firmie dzięki wprowadzeniu Systemu Zarządzania Dokumentami (DMS) zwiększ wydajność w przedsiębiorstwie, automatyzując procesy biznesowe i obieg dokumentów.

Dzięki elastycznej konfiguracji procesów na wbudowanej platformie low-code, można łatwo dostosować system do indywidualnych potrzeb każdej firmy. Możliwość korzystania z urządzeń mobilnych sprawia, że dokumenty i zadania są dostępne z dowolnego miejsca.

Pozbądź się papierowej pracy i niejasnych procedur, zapewniając efektywność działania przedsiębiorstwa za pomocą Comarch DMS.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Dzięki modułowi sPrint od Comarch efektywnie wydrukujesz dowolny dokument na podstawie danych z systemu źródłowego. Masz również możliwość dostosowania istniejących szablonów lub stworzenia własnych wydruków według bieżących potrzeb.

Czy chcesz, aby logo Twojej firmy pojawiło się na Fakturze VAT i aby kod QR kierował odbiorców do Twojej strony internetowej? Może interesuje Cię zmiana koloru czcionki na liście pracowników lub dodanie załącznika z raportem dotyczącym limitów urlopowych? Dzięki intuicyjnemu Edytorowi dostępnemu dla każdego użytkownika, korzystanie z Comarch PsPrint jest proste i przyjemne.

Pełen opis modułu i jego funkcjonalności znajdziesz na stronie producenta – kliknij przycisk!

Rodzaje licencji

Wersja serwerowa – instalowana na w własnym serwerze.

Zdalny dostęp – model SaaS (Software as a Service)

Dla kogo?

Branże:

  • Handel detaliczny i hurtowy
  • Handel Retail
  • Firmy usługowe
  • Usługi serwisowe
  • Mała i średnia produkcja
  • Produkcja jednostkowa i seryjna
  • Biura rachunkowe i doradztwa podatkowego
  • Firmy z własnymi działami finansowymi
  • Placówki edukacyjne
  • Firmy szkoleniowe
  • Firmy budowlane
  • Zarzadzanie nieruchomościami
  • Firmy logistyczne
  • Firmy transportowe

Proces wdrożenia

Autoryzowany partner

Producent potwierdza nasze kompetencje – Sprawdź sam >>

Jesteśmy renomowanym dostawcą rozwiązań Comarch ERP Optima na Podkarpaciu. Skupiamy się głównie na obsłudze przedsiębiorstw z branży finansowej, takich jak biura rachunkowe oraz kancelarie doradztwa podatkowego, oraz z sektorów produkcyjnego, hurtowego i usługowego. Nasze usługi wdrożeniowe są dostępne również dla firm z innych sektorów i branż. Niezależnie od tego, czy jesteś nowym podmiotem gospodarczym, czy firmą działającą od wielu lat w swojej branży, zapewniamy wysokiej jakości wdrożenia Comarch ERP Optima, dostosowane do specyfiki Twojego biznesu.

Od prawie 25 lat działamy jako Autoryzowany Partner firmy Comarch. Nasz zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy regularnie uczestniczą w szkoleniach i kursach doszkalających, aby być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami systemowymi oraz technologiami. Na sukces klienta – efektywne funkcjonowanie biznesu – pracuje cały zespół specjalistów ds. oprogramowania Comarch ERP Optima, pasjonaci nowych technologii, którzy stawiają przede wszystkim na budowanie przyjaznej atmosfery w pracy i osiąganie wspólnie wyznaczonych celów. W każdym projekcie wdrożeniowym uczestniczą zespoły o zróżnicowanych kompetencjach, co pozwala nam kompleksowo podchodzić do każdego zadania.

Poza główną siedzibą w Rzeszowie, nasza firma ma oddziały w Krośnie, Przemyślu oraz Lublinie, dzięki czemu możemy dostarczać rozwiązania Comarch ERP Optima na szeroką skalę. Bez względu na lokalizację Twojej firmy, jesteśmy gotowi zaoferować szerokie wsparcie i wdrożenia dostosowane do Twoich potrzeb.

Klientocentryzm – każdy klient jest dla nas ważnym partnerem, z którym wspólnie realizujemy wyzwania biznesowe, aby dowieźć projekt i osiągnąć zamierzone cele. Sukces staje się wspólnym dziełem, tylko wówczas, gdy my i ty, drogi kliencie, zaangażujemy się w pełni.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby rozpocząć cyfrową transformację Twojego biznesu i zapoczątkować nowy etap rozwoju swojego przedsiębiorstwa.

Poznaj koszty zakupu i wdrożenia
lub podejmij bezpośredni kontakt

Strefa klienta

Rzeszów
35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 55
tel.: 17 78 01 689
tel.: 17 78 01 644
e-mail: detal@zetorzeszow.pl
www: sklep.zetorzeszow.pl

Krosno
38-400 Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl
www: krosno.zetorzeszow.pl

Przemyśl
37-700 Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl
www: przemysl.zetorzeszow.pl

Lublin
20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9A
tel.: 81 50 65 151
e-mail: lublin@zetorzeszow.pl
www: lublin.zetorzeszow.pl

Dokumenty

Media – Aplikacje – Pomoc

logotyp_zetorzeszow